[O1] Osiąga max 110-120km/h

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pooh2005
    Drive
    • 2005
    • 47

    [O1] Osiąga max 110-120km/h

    no dobra to już właściwie wszystko wiem- drzwi do wyciszenia dystanse powe i jeszcze jakieś głośniki ODSEPAROWANE (tego też się tu dowiedziałem co to jest ops: :lol: ) muszę wybrać :roll:
  • Qulek
    RS
    • 2005
    • 1630
    • Octavia II combi (1Z5)
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM
    • CHPA 1.4 TSI 140 KM

    #2
    [O1] Osiąga max 110-120km/h

    Siemka.. Ojciec do mnie przed chwilą dzwonił że Octa straciła wigor w trasie. Max 110-120km/h nie chce jechac wiecej. Silnik 1.9TDi ALH, przebieg lekko ponad 70kkm. Nie wiem jak szukać info na ten temat w szukajce. Podpowiedziałem mu tylko żeby sie zatrzymal zgasil motorownie odpalil jeszcze raz i auto smiga po tym jak nowe. Jeśli są na to odpowiedzi w szukajce to podrzuccie link a to dajcie do kosza.
    BEST Czesci i artykuly motoryzacyjne

    Było O1 jest O3

    Komentarz

    • JanuszSz
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 2835
      • Superb II combi (3T5)

      #3
      Qulek, Stawiam na N75.W następnej kolejności kierownice w turbinie.
      Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

      Komentarz

      • Qulek
        RS
        • 2005
        • 1630
        • Octavia II combi (1Z5)
        • CAXA 1.4 TSI 122 KM
        • CHPA 1.4 TSI 140 KM

        #4
        Vagiem zdjagnozuje problem ??
        BEST Czesci i artykuly motoryzacyjne

        Było O1 jest O3

        Komentarz

        • cysterniarz
          RS
          • 2008
          • 1887
          • Octavia II combi (1Z5)
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #5
          Qulek, wpisz w szukajce: notlauf, zapieczone kierownice
          w skrócie:
          auto wpada w tryb serwisowy bo najprawdopodobniej przeładowuje.
          najczęstsze przyczyny to:
          - padł zawór n75
          - zapiekają się kierownice w turbinie (najczęściej odcina przy ok 3000 obr).

          ja taki temat przerabiałem u siebie. turbina poszla do regeneracji bo zapiekały się kierowniczki (koszt ok 500zl). auto smiga jak nowe.

          Qulek, podłącz vaga. przejedź się autem, kręć ponad 3000 az wpadnie w tryb awaryjny i odczytaj błedy które wysypie

          Komentarz

          • Qulek
            RS
            • 2005
            • 1630
            • Octavia II combi (1Z5)
            • CAXA 1.4 TSI 122 KM
            • CHPA 1.4 TSI 140 KM

            #6
            cysterniarz, dzięki wielkie
            BEST Czesci i artykuly motoryzacyjne

            Było O1 jest O3

            Komentarz

            • cysterniarz
              RS
              • 2008
              • 1887
              • Octavia II combi (1Z5)
              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

              #7
              Qulek, spoko. na początek sprawdz N75, powinien charakterystycznie cykać. mniejszy koszt bo nowy ok 150 zl, niż regeneracja turbo. wymiana 10 min odłączenie 3 wężyków. najlepiej podmienić u kogoś ze znajomych co ma sprawny i się przejechać.

              Komentarz

              • Qulek
                RS
                • 2005
                • 1630
                • Octavia II combi (1Z5)
                • CAXA 1.4 TSI 122 KM
                • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                #8
                Ogolnie to wiesz.. pierwszy raz to sie zdazylo.. i do tego jeszcze nie ja jechalem tylko ojciec w trasie jest i dzwonil ze mu mula zalapala octa.. jutro podepniemy gdzies vaga i sie looknie co w skodzie piszczy :wink:
                BEST Czesci i artykuly motoryzacyjne

                Było O1 jest O3

                Komentarz

                • cysterniarz
                  RS
                  • 2008
                  • 1887
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  #9
                  potestować. vag prawdę ci powie :wink: i najlepiej zarzucić logi na forum, chłopaki rozszyfrują je w mig :lol:

                  Komentarz

                  • Qulek
                    RS
                    • 2005
                    • 1630
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • CAXA 1.4 TSI 122 KM
                    • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                    #10
                    Tak też zrobie
                    BEST Czesci i artykuly motoryzacyjne

                    Było O1 jest O3

                    Komentarz

                    • samtech84
                      Elegance
                      • 2008
                      • 988
                      • Octavia I (1U2)
                      • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

                      #11
                      U mnie przewody były nie szczelne i były sprawcą całego zamieszania, także proponuje sprawdzić na sam początek szczelność tych przewodów do zaworków i turbinki.

                      Komentarz

                      • 2pac
                        L&K
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 1476
                        • Octavia I (1U2)
                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                        #12
                        -mieszek
                        -kierownice
                        -n75
                        -przeplywka


                        ustawione od najbardziej prawdopodobnego do najmniej :P
                        wiem bo przerabialem temat
                        President Johnny II + President Florida/ ML-145
                        O1 - 122KM@141KM 261Nm@303Nm By Rogalotti
                        OII - 140KM@178KM 320Nm@374Nm By CompSport

                        Komentarz

                        • grejan
                          Ambiente
                          • 2008
                          • 104

                          #13
                          Mmiałem to samo i stawiam na kierownice w turbo, wymieniłem turbosprężarke i wszystko wróciło do normy. Jest również możliwe że przepływomierz ale to zdiagnozują ci vagiem, kiedy wymieniałeś filtr powietrza?

                          Komentarz

                          • Qulek
                            RS
                            • 2005
                            • 1630
                            • Octavia II combi (1Z5)
                            • CAXA 1.4 TSI 122 KM
                            • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez grejan
                            kiedy wymieniałeś filtr powietrza?
                            niedawno byla robiona wymiana oleju wiec oczywiscie i filtr wymienilem
                            BEST Czesci i artykuly motoryzacyjne

                            Było O1 jest O3

                            Komentarz

                            • wojtass
                              Rider
                              • 2007
                              • 473

                              #15
                              ja stawiam na kierwonice :wink:

                              Komentarz

                              • grejan
                                Ambiente
                                • 2008
                                • 104

                                #16
                                Nie mowie o fltrez oleju tylko powietrza

                                Komentarz

                                • Qulek
                                  RS
                                  • 2005
                                  • 1630
                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM
                                  • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                  #17
                                  grejan, przeciez wiem.. zawsze jak zmieniam olej zmieniam filtr powietrza a co druga zmiane pyłkowy. Nie obrażaj mnie :wink: :P ehhehee

                                  Zamieszczone przez wojtass
                                  ja stawiam na kierwonice
                                  tez sie tego obawiam.. ale z drugiej strony przebieg jest... chyba za maly na to..
                                  BEST Czesci i artykuly motoryzacyjne

                                  Było O1 jest O3

                                  Komentarz

                                  • 2pac
                                    L&K
                                    S_OCP Member
                                    • 2007
                                    • 1476
                                    • Octavia I (1U2)
                                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                    #18
                                    Zamieszczone przez Qulek
                                    tez sie tego obawiam.. ale z drugiej strony przebieg jest... chyba za maly na to..
                                    52tys przelotu i tydzien temu Grzesiek czyscil mi je :P

                                    dodam ze po przeczyszczeniu chodzi jak ta lala
                                    President Johnny II + President Florida/ ML-145
                                    O1 - 122KM@141KM 261Nm@303Nm By Rogalotti
                                    OII - 140KM@178KM 320Nm@374Nm By CompSport

                                    Komentarz

                                    • Qulek
                                      RS
                                      • 2005
                                      • 1630
                                      • Octavia II combi (1Z5)
                                      • CAXA 1.4 TSI 122 KM
                                      • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                      #19
                                      Auto podpiete dzis pod kompa w ASO (tatus ma zawsze racje.. chyba ze nie ma racji patrz punkt pierwszy) nie wykazało błędów żadnych.. Musze kogos w kielcach z vagiem złapać..
                                      BEST Czesci i artykuly motoryzacyjne

                                      Było O1 jest O3

                                      Komentarz

                                      • Maicroft
                                        Moderator
                                        S_OCP MemberModeratorr
                                        • 2004
                                        • 25757
                                        • Audi

                                        #20
                                        No tak bo jak przeplywka kleknie, albo kierowniczki sie przytna to na postoju mozna sobie poprzegladac panie na chodniku :twisted:
                                        Spritmonitor.de

                                        Komentarz

                                        • 2pac
                                          L&K
                                          S_OCP Member
                                          • 2007
                                          • 1476
                                          • Octavia I (1U2)
                                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                          #21
                                          Zamieszczone przez Qulek
                                          Auto podpiete dzis pod kompa w ASO
                                          ale zajechales tam na notlaufie? miales test dynamiczny? czy tylko jak samochod stal w serwisie?
                                          President Johnny II + President Florida/ ML-145
                                          O1 - 122KM@141KM 261Nm@303Nm By Rogalotti
                                          OII - 140KM@178KM 320Nm@374Nm By CompSport

                                          Komentarz

                                          • Qulek
                                            RS
                                            • 2005
                                            • 1630
                                            • Octavia II combi (1Z5)
                                            • CAXA 1.4 TSI 122 KM
                                            • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                            #22
                                            Z tego co mi mówił rodziciel to na zasadzie.. wjechał podpieli kompa .. błędów nie ma.. dowidzenia.. wiec ogolnie to szukam kogos z Vagiem w kielcach. Narazie auto smiga nie ma zadnych problemów..
                                            BEST Czesci i artykuly motoryzacyjne

                                            Było O1 jest O3

                                            Komentarz

                                            • 2pac
                                              L&K
                                              S_OCP Member
                                              • 2007
                                              • 1476
                                              • Octavia I (1U2)
                                              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                              #23
                                              Zamieszczone przez Qulek
                                              Z tego co mi mówił rodziciel to na zasadzie.. wjechał podpieli kompa .. błędów nie ma.
                                              mialem tak samo przy zgaszonym silniku, dopiero zaczelo sypac bledami przeladowania na tescie dynamicznym...
                                              (podpiety VAG, 3ci bieg, i rozpedzanie od 1,5tys obr do 4,5tys) oczywiscie notlauf + kapput

                                              pomoglo przeczyszczenie kierownic..
                                              jakbys byl kiedys przejazdem w okolicach wawy to polecam pewnego mechanika ktory jest w podpisie co drugiej osoby na OCP
                                              President Johnny II + President Florida/ ML-145
                                              O1 - 122KM@141KM 261Nm@303Nm By Rogalotti
                                              OII - 140KM@178KM 320Nm@374Nm By CompSport

                                              Komentarz

                                              • Hunter
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2007
                                                • 1655

                                                #24
                                                żeby nie powielać tematu podepnę się pod temat Qulek'a. Mam w aucie podobne objawy i teraz pytanie - słyszę raz, że przepływomierz, a innym razem n75 Skąd te różnice?? Auto jedzie max 140 km/h, dodatkowo wolniej się zbiera, wyczuwalny jest spadek mocy. Czy zarówno w przypadku przepływki i n75 diagnoza VAG'iem coś może pokazać?? Jeszcze jedno pytanko - czy obie te rzeczy jestem w stanie sam sobie wymienić?? N75 jest z tego co mi się wydaje umiejscowiony kilka cm pod podszybiem, a przepływomierz??
                                                Znalazłem coś takiego. Kupowiał może ktoś coś u tego Allegrowicza??


                                                Wydaje mi się, że ceny są OK. A z tego co czytałem Pierburg raczej jest polecany. Co o tym sądzicie??

                                                Za wszelkie sugestie i odpowiedzi z góry dziękuję

                                                P.S. Silnik jak w opisie - AGR
                                                ...nie ma to jak Octavia :drive:
                                                >>> STOP PIJANYM KIEROWCOM!!! <<<

                                                Komentarz

                                                • Wlod
                                                  Drive
                                                  • 2006
                                                  • 63

                                                  #25
                                                  Dobra. Wiem ze u mnie kierownice turbiny -no to do kogo na czyszczonko w Wawie? Dajcie jakis namiar na jakiegoś mechanika sprawdzonego w likwidacji w/w zagadnienia.
                                                  Pozdr.WM

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...